Polityka prywatności

 

Administratorem podanych przez Ciebie danych jest stowarzyszenie Inkubator Umowy Społecznej (IUS) z siedzibą przy ul. Juliana Fałata 6/29 w Warszawie, wpisanego do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000746359, o nadanym NIP: 5213838557, REGON: 381157410.

 

JAKIE DANE PRZETWARZAMY?

Przetwarzamy tylko te dane, które nam przekażesz. W tym celu, aby:

  • podpisać naszą “Deklarację Programową” będziemy od Ciebie potrzebować takich danych jak imię, nazwisko, miejscowość oraz adres e-mail;
  • wstąpić w nasze szeregi będziemy od Ciebie wymagać podania imienia i nazwiska oraz adres e-mail;
  • wesprzeć nas finansowo będziemy potrzebować Twoich danych niezbędnych do realizacji platności wymaganych przez zewnętrzny serwis obsługujacy płatności on-line;
  • informować Cię o bieżącej działalności stowarzyszenia w formie Newslettera – będziemy od Ciebie potrzebować adresu e-mail.

 

Przekazanie tych danych jest dobrowolne. Te dane przetwarzane są przez nas dla celów promocyjnych, statystycznych i badawczych (tak, prowadzimy badania by dostarczyć naszym użytkownikom jeszcze lepszą usługę). Dzięki nim możemy spersonalizować naszą ofertę dla Ciebie. Pozwalają także na korzystanie ze społecznościowych funkcji naszego serwisu, który umożliwia komunikację między użytkownikami. Pamiętaj jednak, że wyłącznie od Ciebie zależy czy chcesz podać te dane. Dodatkowo w ustawieniach prywatności możesz w każdej chwili wybrać kto będzie widział Twoje dane.

 

CEL PRZETWARZANIA

Głównym celem, dla którego przetwarzamy Twoje dane osobowe jest realizacja celów statutowych  naszego Stowarzyszenia, a w bardziej konkretnym wymiarze umożliwienie osobom zainteresowanym wstąpienie w nasze szeregi oraz promocję decentralizacji jako sposobu na rozładowanie sporu politycznego i wzmocnienie wspólnego Państwa.

Jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś na to zgodę, Twoje dane, które nam podałeś posłużą nam do celów informacyjnych (Newsletter). Będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości, zawierające informacje o ważnych IUSowych  wydarzeniach, w tym również publikacjach naszych członków.

Aby móc ciągle ulepszać nasz serwis i docierać do jak największej liczby użytkowników, którzy pomogą nam upowszechniać ideę decentralizacji, przetwarzamy dane, które nam podałeś/podałaś dla celów statystycznych i badawczych.

 

PODSTAWA PRZETWARZANIA

Dane, które podajesz chcąc wstąpić do naszego stowarzyszenia przetwarzamy dlatego, że jest to jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 li./c/ RODO) tj. Ustawy prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r.

Pozostałe dane, które nam podajesz np. dobrowolnie dla celów informacyjnych (Newsletter), są przez nas przetwarzane na podstawie Twojej zgody, która w każdej chwili może zostać cofnięta.

Niektóre dane, które również podajesz dobrowolnie, wykorzystujemy także dla celów statystycznych i badawczych. Podstawą ich przetwarzania jest nasz uzasadniony interes. Musimy wiedzieć co dzieje się w naszym serwisie, a ponadto staramy się ciągle go ulepszać.

Podobnie jak większość serwisów WWW, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Nie łączymy powyższych danych z konkretnymi osobami przeglądającymi stronę WWW. Pliki z logami mogą być analizowane m.in. w celu określenia częstotliwości odwiedzin konkretnych serwisów oraz znalezienia i identyfikacji potencjalnych błędów.

 

KOMU PRZEKAZUJEMY TWOJE DANE?

Aby zapewnić najwyższą jakość usług, korzystamy z usług zewnętrznych dostawców. Naszych partnerów dobieramy niezwykle starannie. W poniższej tabeli przedstawiamy listę tych podmiotów:

  • firmy hostingowe: dhosting.pl Sp. z o.o.
  • firmy obsługujące płatności on-line: DotPay Sp. z.o.o.
  • firmy udostępniające narzędzia i aplikacje statystyczne: Google Analytics.

 

PLIKI COOKIES

W ściśle określonym zakresie możemy zbierać dane osobowe automatycznie za pośrednictwem plików Cookies. Są to małe pliki tekstowe zapisywane w urządzeniach użytkownika w czasie przeglądania przez niego serwisów internetowych. Pliki te służą m.in. do korzystania z różnych funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub potwierdzenia, że dany użytkownik widział określone treści z danej witryny internetowej. Wśród plików Cookies wyróżnić możne te, które są niezbędne do działania serwisów Stowarzyszeniai. Należące do tej kategorii pliki Cookies wykorzystywane są, aby zapewnić:

  • utrzymanie sesji użytkownika;
  • zapisanie stanu sesji użytkownika;
  • umożliwienie autoryzacji z wykorzystaniem Serwisu logowania;
  • monitoring dostępności usług.

Kolejną kategorią plików Cookies są pliki ułatwiające korzystanie z serwisów. Są one wykorzystywane, aby umożliwić przywrócenie sesji użytkownika;

Na stronie stowarzyszenia IUS mogą znaleźć się wtyczki i funkcjonalności podmiotów trzecich, które posiadają własne Polityki prywatności i zasady przetwarzania danych osobowych. Funkcjonalności te wykorzystywane są w celu:

  • monitorowania ruchu na naszych stronach WWW;
  • zbierania statystyk pozwalających zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych serwisów i umożliwiają nam dopasowywanie naszych serwisów i produktów do potrzeb odwiedzających osób;
  • wykorzystanie narzędzia do komunikacji;
  • integracji z portalami społecznościowymi;
  • realizacji płatności internetowych.

 

Mechanizmy, które będziesz mógł spotkać na naszych stronach, to:

Google Analytics (więcej informacji na stronie: google.com/analytics/);

Facebook (więcej informacji na stronie: facebook.com);

Twitter (więcej informacji na stronie: Twitter.pl);

Youtube (więcej informacji na stronie: www.youtube.com);

DotPay (więcej informacji na stronie: dotpay.pl);

Disqus (więcej informacji na stronie: https://disqus.com/).

 

Piki Cookies stosowane w serwisach Stowarzyszenia nie przechowują żadnych danych osobowych zebranych od użytkowników.

Poziom ochrony przed Cookies ustawia się w każdej przeglądarce, aż do całkowitego blokowania plików Cookies. Jak w poszczególnych przeglądarkach zmienić ustawienia dotyczące plików cookies możesz dowiedzieć się na tej stronie http://jakwylaczyccookie.pl/jak-wylaczyc-pliki-cookies/. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać lub utrudniać korzystanie z niektórych funkcji strony.

Ustawienia przeglądarki Twojego urządzenia pozwalające na zapisywanie plików oznaczają, że wyrażasz zgodę, aby pliki te zapisywane były na Twoim urządzeniu.

 

TWOJE PRAWA

Pamiętaj, że:

  • masz prawo w każdym czasie cofnąć udzieloną zgodę. Nie będzie to miało negatywnych konsekwencji dla korzystania z Serwisu. Po prostu przestaniemy przesyłać do Ciebie nasze wiadomości marketingowe. Cofnięcie zgody pozostaje oczywiście bez wpływu na dotychczasowe przetwarzanie, jeszcze na podstawie zgody. Jeżeli chcesz cofnąć zgodę, edytuj swoje dane w profilu lub napisz do nas.
  • masz prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych;
  • masz prawo sprostować swoje dane osobowe a nawet je usunąć. Usunięcie danych, które są niezbędne do świadczenia usługi jest równoznaczne z usunięciem konta z serwisu.
  • masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych oraz żądać ograniczenia tego przetwarzania;
  • względem danych, których podstawą przetwarzania jest zgoda, masz prawo żądać ich przeniesienia;
  • masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

 

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE?

Dopóki jesteś z nami, Twoje dane są przez nas przetwarzane. Długość przetwarzania Twoich danych jest uzależniona od tego w jakim celu je nam przekazałeś. Czasy te określamy w naszych dokumentacjach jak formularz rejestracyjny na konferencje, które umieszczamy przy okazji zbierania danych. Logi będą przez nas przechowywane są przez czas nieokreślony i wspierać będą administrowanie serwisem m.in. poprzez generowanie statystyk. Ich zawartość będzie ujawniana wyłącznie osobom upoważnionym do administrowania serwerem.

Stowarzyszenie dołoży należytej staranności w celu odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych danych osobowych, a w szczególności przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.

Zawsze możesz się z nami skontaktować. Postaramy się pomóc!

start@ius.org.pl

kontakt@zdecentralizowanaRP.pl
kontakt dla mediów: +48 505 874 700